Tävlingen.....

Idag funkade ingenting kan man vel säga....
Dollar var inte alls sig själv.. det var som om något skulle ha varit något fel någonstans..
Iallafall så på uppvärmningen så hoppade han nog någolunda bra men inne på banan så sade han nej,
vi stannade ut oss på 2 hindre :( Dollar som aldrig har stannat :( Och det var bara 80 cm!! :(
Men man hittar medgångar och motgånger.. så är det bara.
Alltid kan det inte gå bra'

så jag bestämde att inte heller debutera LC 90

tyu

yuir8oyuoyuk6u8i
78

563u

gukr
haha xD :D

rjwy


Tack mixo som fota<3 suuper foton!!!! <3

Tackar också ....... massor <3 du ger mig nya krafter när det går dåligt.
Utan dig vet jag inte vad jag skulle göra <33

TITEOTLTLF  <33 så är det bara ;)


Kommentarer
Postat av: Mixo

haha vsg :) kommer alltid och fota när du behöver fast de skulle vara i rovaniemi :D I am a stalkker :D:D

2010-09-11 @ 19:42:31
URL: http://mixozblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0