Härlig dag <333333

Hej!

Idag har jag, Laura och Felicia ridit ut tillsammans. Felicia på Stickan, Laura på ässä och jag på Dollar så klart :) Det blev vel närmare 2 timmars ritt! Men guud
så härligt det var! Hästarna var så pigga och glada :)
Vi red också ner till en strand där vi simmade med hästarna!! ljuvligt!

Vi ska absålut göra om detta!! såå härligt!!! <333

Fick också riktit fina bilder :) Tack Laura som fota <3


tykruk
Jag och Dollar <3
haha har Dollars benskydd på armarna men det vat för att vi hade varit och simmat och så var han så våt och sandig att det skulle ha skavat åt honom om jag skulle ha satt på dom :(


etjt
Laura och Ässä <3


kj76i
Felicia och Stickan <3
Äntligen hittade vi en ryttare till stickan :)

888dty
På stranden :)

eti


yuwu


dhjty


gkjgk
mitt på vägen..... xD


tu


fg


hrt


wer


Fotade med telefonen därför är vissa bilderlite otydliga :( men nästa gång åkar kameran med ;)


Kommentarer
Postat av: NI e sååååååååååååååååååååååååååååå söta där

2011-01-15 @ 14:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0