Tävlat :)

Tävlade förra heljen i Broby, men det gick inget vidare :S

60 cm : fick några tokiga språng men annars bra. Bra galopp hela rundan och han hölls i händerna hela tiden så det var bra :) Delad 1 plats :))


80 cm : Jämn bra galopp hela rundan men fick inte stegena att passa in så han stannade på 7:an. Men det var helt mitt fel!
In till kombinationen stannade han på A delen. Men vet inte varför riktit :S

Bilder kommer när jag får från någon som har bilder ;)
Tog varken bilder eller filmer från tävlingen! så måste skärppa mig ;)etyjeyj

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud vilken lång man dollar har på det där fotot! ;P

2010-10-24 @ 16:53:03
URL: http://jessicassliv.blogg.se/
Postat av: bella

juu jag vet ;))

2010-10-24 @ 19:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0