Saknar...

Den andra orsaken till att jag inte här bloggar är för att jag ite har haft lust.
För... Stickan såldes så nu står han inte mer i vårt stall...

Saknar honom massor. Han var alltid stallets lilla solstråle men nu e han borta...
tycker faktist jätte synd om Felicia och henna också, som red och kämpade med honom och man märkte
framsteg för varje dag som gick. är verkligen superlädsen.. men det fanns inget jag kunde göra för att få honom att stanna här. Men hur som helst så måste man bara våga möta sanningen ibland.... <3


bilder på gamla goda tider

k  Felicia och stickan på kobben sommar -10      uioöyo

kj76i

uteritten jag aldrig glömmer <3 

 
                                                                til

                                                        Första gången jag red stickan <33


Kommentarer
Postat av: Jessica

Förstår att du saknar honom ;(

2010-09-25 @ 19:07:15
URL: http://jessicassliv.blogg.se/
Postat av: Fellu

ååååååå, min lilla stickulisss<333.. kom tillbakss....

värför for vår lilla solstråle?? vår lilla fjant.. värför...! han var stor ögd, snäll, söt o rar... jag saknar hans lilla glada ansikte...:((((

2010-10-13 @ 20:20:51
Postat av: bella

jo jag vet :((((

2010-10-15 @ 07:37:24
URL: http://belzuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0