Tävlat

Har inte hunnit skriva om dressyrtävlingen... sorryy ;))

Men ialla fall det gick riktit bra. Iallafall mycket bättre än förra gången så visst merker man framstegen
t.ex med poängen:) förra gången hade jag 52 elr 53 % procent och nu hade jag 61% :)

och han var mycket lungnare denna tävling än han var på förra tävlingen, så det var bra .
men seriöst jag red som en kratta, det såg inte alls bra ut men nästa gång måste jag skärpa mig och rida bättre

Vi slutade på 9 plats av 11 startande så vi blev inte sist ;)
  Riktigt nöjd med honom

Näst tävling igen, börjar faktist tycka att det är riktit roligt att tävla dressyr


tnrn

å0'

klkl

oå

Tack jessica för jättefina bilder! <333

Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi varsågod! :) <3

2010-09-13 @ 19:40:49
URL: http://jessicassliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0