Hej!

Nu har det varit en liten bloggpaus igen... men... iallafall så är jag tillbaka nu!

Kan ju börja att berätta att jag tävlade på Måndag och det gick ju riktigt bra!!

80 cm : Tror verkligen att jag ALDRIG har ridit en så fin bana med Dollar som vi gjorde då!!
ALLT stämde! Han hoppade skiitbra!
Och med tanke på att det var 35 starter så hade jag inga förväntningar alls... men gissa vad som hände..
jo vi VANN!



C : Jessica!

90 cm Till denna klass blev det väldigt brottom. Jag hann inte alls värma upp eller någonting så genast när jag hade kommit upp på hästryggen skulle jag in på banan... och då hade jag ju glömt att sadelgjorden var 3 hål för lös...! Men Dollar var sååå fiin även här tills åttonde hindret, för då hade sadeln kommit så mycke fram så det var riktigt obehagligt för honom att hoppa, så han stannade. Men han skulle inte ha stannat om inte sadeln skulle ha varit tokig för han fick bra steg och allt! Men allt var ju mitt fel :)
Så häär fin har han aldrig varit <333
en superlyckad tävling, bortsett från min fail! ;D

// Bella

Kommentarer
Postat av: sandra

GRATTÍSS!!:DD

2011-04-28 @ 17:33:49
URL: http://sweetnalle.blogg.se/
Postat av: Bella

Tack! :D

2011-04-29 @ 15:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0