Dag 1 presentera dig och din häst

Jag heter då Gabriella och är 14 år,och jag har har ridit i ca.4 år.
Egen häst fick jag för ungefär 1 år sedan, Dollar II heter han.
När vi köpte honom trodde vi att han var hoppad men sedan fick vi reda på att han
egentligen inte var hoppad nästan något alls, för hon som hade honom tyckte inte
om att hoppa med honom när han blev så pigg.
Så man kan vel säga att jag "hoppade in honom" och nu går han 80-90 banor bra men högre siktar vi på!
 Och för er som inte redan viste så har vi ett stall på gården med bara 2 hästar för tillfället men det varierar

Där var en snabb presentation viste inte riktit vad jag skulle skriva men hoppas det duger ;)

rjwy
Bild från Esboo <3

// Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0