dag 12 det här saknar jag

Tänkte göra så med den där listan att jag tar den inte i ordning utan det jag känner för att  skriva om så skrivar jag ;) så ni ska inte undra när det kommer i ordning.

DET HÄÄR SAKNAR JAG...

hmmm det är ganska många saker...

1 tävlingar, men tur så drar det igång igen snart!
saknar att hoppa på stora fina utebanor som te.x i Lojo :/

,iil

2 Sen saknar jag sommaren MASSOR!
tänk nu så härligt att ha galopptävling i vattnet som vi gjorde med laura och felicia...

yjty

så saknar ja också förra sommaren då hästarna var i tvärminne... där fanns
så himla bra skog att rida i :(
och allt var så härligt där... </3
jydgm



Tvärminne :'(

// Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0