Ändrade planer

Var meningen att vi nästa helg skulle har åkat till Salo på tävling, men har ändrat mig.
Tänker ännu träna nästa vecka med honom för sen vet jag inte när vi hinner träna mer, för vi har sååå mycket tävlingar :)

Men nästa tävlingar blir förmodligen  19.3 i Lojo då vi skall hoppa en förklass och sedan 90 cm
för att sedan 20.3 hoppa 80 elr 90 cm i Hangö, (kommer bara hoppa en klass i Hangö) så nu sätts Dollar verkligen på prov och så får vi se om han ork hoppa 2 dagar i rad. Kommer bli intressant!
För när vi far till Ypäjä på tävlingsveckan i sommar så kommer vi ju hoppa 2 dagar, så nu skall vi se hur det går!

Efter det blir det tävlingar igen följande veckoslut.
Då far vi antingen 26.3 till Billnäs / eller 27.3 till Broby, men har inte bestämmt vart ännu och inte höjd heller,
det beror helt på hur det går veckoslutet före


th46
Broby förra hösten

Sen är mina mål med Dollar också lite ändrade, för han har gått så fint nu i hoppningen och har inga
problem att hoppa 100 cm banor så kommer riktit innom närmaste framtid att starta 100 cm med honom.
Sen blir ju målet att få fina banor på 90-100 cm, och på träning börja hoppa 110 cm.
Och i dressyren har han också gjort jätte stora framsteg. Så om jag bara har tid nu på våren/sommaren så kommer jag även tävla lite Dressyr med honom :)

                                                          // Bella


Kommentarer
Postat av: Felicia

liiite tävlingar! ;)hoppas don slutar bra(:



+ sällan d använder dendä bilden :P

2011-03-06 @ 16:33:21
URL: http://pepsikramiss.blogg.se/
Postat av: bella

juu Dollar me ämbare på öra ;D

2011-03-06 @ 17:39:39
Postat av: Jessica

uuuuu dressyr ;)

2011-03-07 @ 14:51:26
URL: http://jessicassliv.blogg.se/
Postat av: bella

hahaa joo lite dressyr... :D

2011-03-07 @ 16:42:07
Postat av: Jessica

Dummma duuu du måste lägga upp bilderna som jag fotade och filmerna :D

2011-03-13 @ 18:37:01
URL: http://jessicassliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0