Hemma :)

Nu har vi kommit hem från tävlingen och idag igen med riktit okej resultat :)

Första klassen var ju 70 cm men jag tror det fanns hinder där som låg på 80 cm, men iallafall...
vi hade ganska bra galopp hela rundan men det blev några småmissar från min sida ibland, och Dollar hoppade
inte så jättebra, hoppen blev lixom dykande och han hoppade inte alls med ryggen
Men utan rosett kom vi nog inte. Jag hoppade som 2:dra och lädde tills sista var inne på banan  ;)
Så det blev en 2 plats.


90 cm : Här var han jättefin på framhoppningen! hoppade sjukt bra,bra tempo och allt så var ganska lugn när jag skulle in på banan
banan gick nog helt okej,bortsett från första hindre... :) Då ville Dollar ha en kakkapaus så han stannade ;)
rästen av banan gick jättebra! och med tanke på att ALLA hinder va maxade och jag tror nästan att många oxrar låg på närmare 95-100. Så Dollar skötte sig utmärkt!

Skall jag vara riktit ärlig så var jag mera nöjd efter 90 banan än efter 70 banan :))

Bilder kommer imårgon när jag får av mixo <3

Men nu är det bara att börja fixa alla saker, städa transporten och lite annat smått som skall fixas
inför imårgon, då det blir 90 cm i Hangö :)

                          // Bellaa

Kommentarer
Postat av: Jessica

skriv om hangö tävlingen oxå :D

2011-03-21 @ 14:10:29
URL: http://jessicassliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0