Allting har ett slut....

Nu har jag bestämt mig! Skall sluta blogga, för som ni säkert har märkt så bloggar jag ju aldrig och det beror delvis på att jag inte har tid, för det är ganska mycket med hästarna nu och skolan, och allt annat.. men också för att jag inte ork och det känns inte roligt att blogga mera....

Men nu fortsätter " resan" med Dollar och få se vart vi kommer. Sommarens planer är att åka på många större regionala tävlingar och att börja hoppa 100 cm men få se :)

Tack iallafall att ni har läst min blogg, och kanske kommer jag tillbaka, kanske inte... men ni kan alltid hålla utkik!


I shall eighter find a way,ore make one! <3


// Bella & Dollar II

Kommentarer
Postat av: fello

de e noo så sad när d slutar din blogg.... fö d hadd dn då när stickan va här o df ger din blogg minnen :''( <3

2011-05-22 @ 11:30:44
URL: http://pepsikramiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0